Hoelang mag ik retouren?
Je kan je producten retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Een reden opgeven is niet verplicht, maar kan ons eventueel wel helpen om klanten in de toekomst beter te kunnen helpen.
Regels rond retouren
1. De producten moeten in ongebruikte en originele staat zijn. Ze mogen gepast zijn, maar niet gedragen of gewassen.
2. Alle originele labels moeten nog bevestigd zijn aan de artikelen
3. Alle eventuele accessoires en handleidingen dienen bij de artikelen te zitten
4. Als er een verpakking aanwezig is hoort deze ook nog in zo goed mogelijk staat meegestuurd te worden
m.a.w. het product moet voor ons nog opnieuw verkoopbaar zijn in nieuwstaat.
5. Is het artikel, op welke manier dan ook, in waarde verminderd dan heeft Little Dino's het recht om het retourbedrag of een deel hier van niet te vergoeden.
6. De verzendkosten van het retourneren zijn op koste van de koper.
7. Producten die op moment van aankoop afgeprijsd zijn i.v.m. een leegverkoop of uitverkoop mogen niet geretourneerd worden. Producten die afgeprijsd zijn op moment van aankoop ivm een actie (vb. Bij aankoop van 2 producten van Naïf krijg je 30% korting) vallen hier niet onder.
Hoe zit het met de vergoeding?
Het bedrag (exclusief verzendkosten van retourneren) wordt, na het in correcte staat ontvangen van de producten, binnen 30 dagen teruggestort op uw rekening, via een giftcard van Little Dino's uitbetaald of omgeruild voor een ander product.
Heeft u gekozen voor het product te ruilen?
Dan wordt het bedrag van het geretourneerde artikel verrekend met het artikel wat u er voor in de plaats wilt ontvangen. Is het bedrag hoger dan dient uw nog het verschuldigd bedrag bij te betalen. Is het bedrag minder, dan krijgt u de restwaarde teruggestort op uw rekening. De verzendkosten van het retourneren zijn op uw kosten, het verzenden van het nieuwe product nemen wij voor onze rekening,
Hoe kan ik retourneren?
U kunt een retour aanmelden via ons retourportaal. Komt u er niet uit? Neem dan gerust contact met ons op via bestelling@littledinos.be of het contactformulier. Vermeld uw bestelnummer zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen.
Help, mijn pakket is al beschadigd aangekomen
Stuur zo snel mogelijk foto's van het beschadigd product naar bestelling@littledinos.be. Wij gaan samen met u een gepaste oplossing zoeken.